الأحد، 2 ديسمبر 2012

كلمات أغنية أعصابه تلاجه شيرين 2012 , أغنية أعصابه تلاجه البوم اسأل عليا 2012


                    اعصابه تلاجه 

انا مش صعب عليا اذاه

لو بص بره انا مش عايزاه

وفي ثانيه هكون سايباه

مش هابقي علي حاجه

حاله غريب داخلين في يومين

علي كل حاجه مش متفقين

ازعل وهو اسمالله عليه اعصابه تلاجه

علي طوول اجي كدا ييجي كدا مرتاح وانا متنكده

سايباه وانا متأكده في أن في الموضوع

سرحان علي طول مش هنا في ايه شكلها مشكله

كام يوم وانا مستحمله لما افهم الموضوع

نص كلامه بقي لوغاريتمات دا بينسي حتي وجودي ساعات

انا خايفه منه وشايفه حاجات بصراحه قلقاني

لأ دا انا اهد الدنيا عليه انا قلبي مش في ايدين معاليه

هيشوف ساعتها انا هعمل ايه هيشوف وش تاني

علي طوول اجي كدا ييجي كدا مرتاح وانا متنكده

سايباه وانا متأكده في أن في الموضوع

سرحان علي طول مش هنا في ايه شكلها مشكله

كام يوم وانا مستحمله لما افهم الموضوع

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق