الأحد، 2 ديسمبر 2012

كلمات أغنية دا مش حبيبى شيرين 2012 , أغنية دا مش حبيبى اليوم اسأل عليا 2012

دا مش حبيبي 

دا مش حبيبي دا حد تاني

فين رقته وحنيته وخوفه عليا

فين الكلام الحلو اللي قاله ليا

مبقتش شايفه منه الا يادوب ملامحه

وحتي دي مبقتش برضه هيا هيا

دا مش حبيبي دا حد تاني

عامل ملاك الطيب الصافي البرئ

واللي زمان فرشلي بالورد الطريق

مطلعش زي ماكنت انا شايفاه بعينيا

حبيته ليه وازاي قدرت اعمل كدا

كان عقلي فين شكلي عملت في نفسي عامله

ياريت يا قلبي في يوم زمان انا قولتلك

متحاولش تشوف حقيقه حد كامله

دا مش حبيبى

انا حبيبي كان يبكي قبلي لو يشوف دمعه في عينيا

وكان حبيبي يتعب مكاني لو في يوم اتعب شويه

اهو دا اللي روحي معاه

اما اللي انا شايفاه دا حد تاني

اهو دا اللي روحي معاه

اما اللي انا وياه دا حد تاني

حبيته ليه وازاي قدرت اعمل كدا

كان عقلي فين شكلي عملت في نفسي عامله

ياريت يا قلبي في يوم زمان انا قولتلك

متحاولش تشوف حقيقه حد كامله

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق